piątek, 20 maja 2011

Stosik biblioteczny 1.

Mój ostatni biblioteczny stosik. Podejrzałam ten sposób prezentacji na innych blogach i bardzo mi się spodobał. Mam taki swój mały zwyczaj - po powrocie z biblioteki od razu układam książki wg kolejności w jakiej mam zamiar je czytać. Jestem teraz przy ostatniej pozycji.


1. Wiśniewski Janusz L., Sceny z życia za ścianą
2. Nurowska Maria, Hiszpańskie oczy
3. Ruiz Zafon Carlos, Książę Mgły
4. Kuncewiczowa Maria, Cudzoziemka
5. Szwaja Monika, Zatoka trujących jabłuszek
6. Pilch Jerzy, Pod Mocnym Aniołem
7. Flaubert Gustaw, Pani Bovary

Lilka nie jest gorsza. Oto jej stosik:


Obowiązkowo musi znaleźć się coś z serii o Martynce, Franklinie i Smerfach, poza tym wybrała Reksia, Kubusia Puchatka, Gwiazdkę Laury i Misia Uszatka (to ta na szczycie stosu ;-). Tym razem wyprzedziła mnie w czytaniu.

Takie stosiki wystarczają nam na 2 miesiące, z tym, że czytamy też inne książki. Zauważyłam, że w tym roku korzystałam dużo z e-booków. E-booki, właśnie. O nich też planuję wpis.

Do następnego razu zatem,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...