poniedziałek, 2 maja 2011

Post powitalny

Witam wszystkich czytających ;-)

Choć mam już bloga i posty o tematyce książkowej tam miałam publikować, to po namyśle doszłam do wniosku, że nie ma co zaśmiecać. Tam już i tak jest taki misz-masz, że wystarczy. Dla ciekawości - wszelkiego rodzaju rękodzieło, kulinaria. Może nie czytam jakiś powalających ilości książek, ale chyba jest to wystarczająca ilość żeby stworzyć nowego bloga. I będzie porządek. Książki tu, reszta tam.

Będzie to blog o:
  • książkach - tych przeczytanych (może ich krótkie recenzje, na pewno notki od wydawcy) i tych które przeczytać dopiero zamierzam, 
  • wyzwaniach czytelniczych w których po cichu uczesniczę ;-) Niektóre  dawno już zakończone- to nic, jeśli podoba mi się jakiś projekt chcę go zrealizować niezależnie od limitu czasowego,
  • stosikach biblitecznych,  
  • oraz innych przemyśleniach i refleksjach dotyczących książek.
Z racji tego, że mam w domu niespełna 4-letnią czytelniczkę pojawiać się tu będą również  posty dotyczące literatury dziecięcej.

A na zakończenie przedstawiam Wam jeszcze jednego miłośnika książek:


Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...