sobota, 18 stycznia 2014

"Szkoła sukcesu" - Aleksander Łamek

źródło: strona autora 
Od autora: „Szkoła Sukcesu” to bezpłatna książka prezentująca proste porady jak osiągać sukces w życiu i spełniać swoje marzenia.

Na pewno niejedno z Was (zresztą ja również) zastanawiało się nieraz, dlaczego jedni ludzie odnoszą sukcesy, a inni nie. Moim zdaniem, kluczem są tutaj nasze ambicje, cele i marzenia. Trudno oczekiwać, że uda nam się osiągnąć wspaniałe cele, jeśli takich celów sobie nie wyznaczymy. Mam wielu znajomych, którzy, moim zdaniem, mają równie duże predyspozycje do tego, aby osiągać duże sukcesy, jak ja, a jednak to ja mam więcej osiągnięć. I analizując przyczyny tego stanu rzeczy, doszedłem do wniosku, że moją siłą jest to, że mam większe marzenia, do realizacji których krok po kroku dążę.


Moja opinia:
Obiecałam sobie, że podciągnę się trochę w literaturze biznesu. "Szkoła sukcesu" poszła na pierwszy ogień.

Jest to niewielka książka, bo licząca zaledwie 43 strony, do tego udostępniana za darmo, można ją sobie ściągnąć w internecie (na stronie autora). Tak więc: bezpłatna, krótka, ale czy warta przeczytania? Moim zdaniem tak. Szczęście i sukces nie przychodzą same, potrzeba wiele pracy i wysiłku i temu nie da się zaprzeczyć. Ale można temu szczęściu wyjść naprzeciw i trochę mu pomóc. Jak? Na przykład stosując zasady opisane w książce. Wszystkie z nich funkcjonują w życiu codziennym, ulegamy im, czasem bezwiednie z nich korzystamy. A co jeśli wykorzystać je z pełną świadomością? Będzie łatwiej, prawda? Ja, z racji skończonych studiów i zainteresowań, już je znałam (no, prawie wszystkie), ale z wielką chęcią je sobie odświeżyłam. Czytałam już wiele książek z zakresu psychologii w biznesie, wiem jak skutecznie wpływać na działania innych. Ta książka jednak różni się od pozostałych w tym temacie. Nie ma w niej słowa o manipulacji, sterowaniu zachowaniem czy innym oddziaływaniu. Tu są opisane metody jak ułatwić sobie pracę, dokształcić się, zwiększyć wydajność, dodać sobie pewności siebie. Warto je poznać. I zastosować.

Podsumowując - niewiele czasu poświęcicie na przeczytanie tej książki, w ogóle pieniędzy, a możecie całkiem sporo zyskać i czegoś nowego się nauczyć. Do stosowania nie tylko w biznesie, ale i na co dzień.

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...