środa, 10 października 2012

Stosik biblioteczny 5.

Książki wypożyczone jeszcze w wakacje. Córka już wszystkie "przeczytała", ja jestem przy ostatniej. Wkrótce wybieramy się do biblioteki i będą nowe stosiki. Nadrabiam więc zaległości. Mój stosik:


Tym razem wzięłam siedem książek. Nie mogłam się opanować ;-), bo w ostatniej chwili znalazłam jeszcze kilka fajnych pozycji. Od góry:

  • Blondynka na Sri Lance - uwielbiam książki pani Beaty. Co prawda to dopiero jej druga trzecia książka, którą przeczytałam, ale już mogę to z całą pewnością stwierdzić. Czytając książki podróżnicze czuję się jak bym tam była. Cudowne uczucie.                          
  • Podróż Bena  - kontynuacja "Piątego dziecka", trudnej i dającej do myślenia powieści angielskiej noblistki.                                                            
  • Pestka - powieść sfilmowana przez Krystynę Jandę.O książce dowiedziałam się poprzez promocję filmu (którego jeszcze nie widziałam) i chciałam koniecznie ją poznać.                                    
  • Światła września - jedna z pierwszych powieści Carlosa Ruiza Zafona, trzecia z serii skierowanej docelowo przede wszystkim do młodzieży, ale, podobnie jak autor, uważam ją za wielopokoleniową
  • Bale maturalne z piekła rodem - dowiedziałam się o tej książce czytając biografię Stephenie Meyer. To znaczy znałam ją już wcześniej, ale jako, że nie jestem entuzjastką s/f nie pałałam nadmierną chęcią przeczytania. Po lekturze wyżej wspomnianej biografii zapragnęłam jednak ją poznać.
  • Zwyczajny facet - kolejna książka Kalicińskiej. Tym razem napisana z męskiej perspektywy.           
  • Niewinność zagubiona w deszczu - to druga książka Mendozy, którą przeczytałam. Nie są to typowe czytadłą, mają nieco specyficzny charakter, co nie każdemu może się spodobać.
  • Części intymne - bardzo lubiłam "serię owocową" autorki. "Ścianka działowa" nieco mnie rozczarowała, zobaczymy jak będzie z tą.

Stosik Lilki:
           

Żelazny repertuar. W stosiku znalazły się oczywiście Smerfy, Franklin i Martynka. Z nowości: Ania i Krzyś. Od góry:
  •  Franklin boi się ciemności - kolejna sympatyczna książeczka z serii. Tym razem Franklin oswaja swoje lęki.
  • Smerfny rycerz - bo Smerfy muszą być.
  • Niezwykła gwiazdka - powód jak wyżej.
  • Ania i Krzyś w lesie - seria wzorowana na fenomenie Martynki.
  • Marynka i spotkanie z duchami - chyba ulubiona bohaterka mojej córki.
  • Martynka w krainie baśni - zbiór ośmiu opowiadań.

Chciałabym coś napisać o tych książkach, postaram się którąś zopiniować, choć nie obiecuję ;-). A może jakaś szczególnie Was interesuje?

Pozdrawiam i, mam nadzieję, do zobaczenia wkrótce, 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...